Vragen?

Algemene maatregelen Coronavirus

Ben ik verplicht een mondmasker te dragen?

JA. Het dragen van een mondmasker is verplicht van zodra u het gebouw binnenkomt, tot u het gebouw na de voorstelling weer hebt verlaten. Indien u weigert een mondmasker te dragen, zal u de toegang tot het theater worden geweigerd. Enkel aan tafel in de foyer mag u uw mondmasker afzetten.

Moet ik tijdens de voorstelling ook een mondmasker dragen?

JA. Het mondmasker moet gedragen worden. Ook tijdens de voorstelling.

Kan ik een faceshield opzetten ter vervanging van een mondmasker?

NEEN. Een faceshield biedt niet dezelfde bescherming als een mondmasker.

Wat als ik om medische redenen geen mondmasker mag dragen?

Wij volgen de beslissingen van de overheid rond de mondmaskerplicht. Zij verplichten ons immers om iedereen een mondmasker te laten dragen in het theater zelf. Een faceshield alleen volstaat hierbij niet. Wanneer je om medische redenen geen mondmasker hoeft te dragen, raden we je aan om een waardebon aan te vragen en op een later moment naar de voorstelling te komen kijken. Niet alleen voor de veiligheid van alle bezoekers en de medewerkers die je helpen om je naar je plaats te begeleiden, maar vooral voor je eigen veiligheid. Je kan deze aanvragen door te mailen naar tickets@studio100.be

Welke maatregelen zijn er genomen zodat iedereen voldoende afstand van elkaar kan houden?

We hebben voor het Pop-Up theater uiteenlopende maatregelen genomen waardoor onze bezoekers, ons personeel en onze artiesten de social distancing te allen tijde kunnen hanteren. Enkele van deze maatregelen zijn:

  • Er zijn aangepaste éénrichtingsroutes gecreëerd waardoor u met zo weinig mogelijk oponthoud naar uw plaats in de zaal geleid wordt
  • We leven de algemene hygiënevoorschriften na. Er is in het theater een ruim aanbod van desinfecterende handgel, zeeppompen en handdoeken
  • Op de tribunes zal er tussen elke reservatie steeds een stoel worden vrijgelaten. U zit dus alleen direct naast iemand uit uw eigen reservatie.

Kunnen jullie overal de 1,5 meter afstand garanderen?

NEEN. In het theater voorzien we steeds een stoel tussen elke reservatie. De afstand tot de andere boeking is 80cm. Wij volgen hierbij de regels die gelden in vliegtuigen.

Ik behoor tot de risicogroep. Kan ik de voorstelling bijwonen?

JA. Personen uit een risicogroep zijn welkom in ons theater, tenzij u COVID-19 gerelateerde ziektesymptomen heeft. Tot de risicogroep behoren personen ouder dan 65 jaar, personen met diabetes, ernstige obesitas, hartziektes, long- of nieraandoeningen en personen met kanker of van wie het immuunsysteem verzwakt is.

Als diegene met wie ik zou gaan corona-gerelateerde gezondheidsklachten heeft, mag ik dan wel met iemand anders komen?

JA. Tenzij u zelf COVID-19 gerelateerde symptomen heeft.

Wat moeten we doen als we niet kunnen komen omdat ikzelf of iemand van onze bubbel COVID-19 gerelateerde gezondheidsklachten heeft?

Mensen die zich ziek voelen en klachten hebben die overeenstemmen met een mogelijke besmetting door het COVID-19 virus zijn niet welkom in het theater. Blijf dan aub thuis.

Ik kom uit Nederland. Mag ik naar de voorstelling komen kijken?

Voor de laatst beschikbare informatie verwijzen we u graag door naar volgende website: https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen/belgie/reizen/reisadvies

Is het contact met de medewerkers veilig?

JA. Onze medewerkers doen er alles aan om u op een veilige manier welkom te heten in ons theater. Zij hanteren alle veiligheidsvoorschriften met de grootste zorg.

Wat als ik na een bezoek aan het Pop-Up Theater positief getest word op COVID-19?

Dan dient u naar onze COVID-19 nummer te bellen die u kan vinden op onze website.

Is er een verantwoordelijke aangesteld die erop toeziet dat alle regels worden nageleefd?

JA. Elke voorstelling is er een COVID-coördinator aanwezig, die erop zal toestaan dat er steeds voldoende materiaal is en al het personeel en publiek de regels zullen naleven.

Mogen we het theater betreden als we nog geen corona-vaccin hebben gekregen?

JA. Dit mag zeker, maar we raden iedereen wel aan om een corona-vaccin te laten zetten.

Beschikken jullie over sneltesten?

JA. Wij beschikken over sneltesten. Deze kunnen ingezet worden wanneer onze EHBO-verantwoordelijke het vermoeden heeft dat u, of iemand uit uw bubbel besmet is met het corona-virus. Een sneltest kost €20.


In het theater

Kan ik ter plaatse nog een ticket voor de voorstelling aankopen?

NEEN. Er wordt geen ticketverkoop ter plaatse gerealiseerd. Op deze manier heeft de organisatie ook steeds toegang tot gegevens van de bezoeker en een aanwezigheidsregister in het kader van contact tracing.

Hoeveel bezoekers laten jullie toe in de zaal?

De Spektakel-musicals 40-45 en Daens gaan door met een verminderde publiekscapaciteit van ongeveer 70%.

Kan ik mijn handen desinfecteren in het theater?

JA. Op verschillende plaatsen in het gebouw staan er desinfectie palen.

Is de vestiaire geopend?

NEEN. Jassen en paraplu’s kunnen, zolang de maatregelen van kracht zijn, meegenomen worden in de zaal. Rugzakken en andere grote tassen mogen niet meegenomen worden naar het theater.

Zijn er lockers beschikbaar om onze spullen achter te laten?

NEEN. Er zijn geen lockers beschikbaar.

Zijn de toiletten beschikbaar

JA. De toiletten zijn beschikbaar en worden regelmatig schoongemaakt. Ook hier worden de regels rond social distancing gehandhaafd. Tevens zijn er extra toiletunits voorzien.

Hoe laat voor aanvang moet ik aanwezig zijn in het theater?

De inkomdeuren van het theater openen 1,5 uur voor aanvang show, de zaaldeuren zelf 30 minuten voor aanvang. We vragen daarom om niet onnodig vroeg naar het Pop-Up Theater te komen. Niettegenstaande begint de voorstelling stipt op tijd. Laatkomers zullen de zaal kunnen betreden onder begeleiding van het zaalpersoneel en op het ogenblik dat de veiligheid het toelaat.

Wat zijn de aanvangstijden en de duur van de voorstelling?

  • In verband met de aangepaste openingstijden verzoeken wij bezoekers maximaal 2 uur voor aanvang van de voorstelling aanwezig te zijn.
  • De voorstelling duurt 2 uur 15, zonder pauze.
  • Dinsdag t/m vrijdag – voorstelling om 20u30
  • Zaterdag – voorstellingen om 13u00 – 16u30 – 20u30
  • Zondag – voorstellingen om 11u00 – 15u00 – 18u30

Kan ik met contant geld betalen in het theater?

NEEN. Zowel op de parking als in het theater is het alleen mogelijk om cashless te betalen.

Kan ik nog merchandise aankopen?

JA. Op verschillende plaatsen is er de mogelijkheid om merchandising van onze voorstellingen aan te schaffen. Momenteel kan u dit enkel cashless betalen.

Kan ik een hapje eten in het restaurant voor of na de voorstelling?

JA. Als u iets wenst te eten in het restaurant dient u op voorhand te reserveren via de website. Verder gelden hier alle regels rond de horeca.

Kan ik na de voorstelling nog even napraten en iets nuttigen in de foyer?

JA. U kan plaatsnemen aan een tafel en iets bestellen aan één van onze bars. Rechtstaand consumeren is momenteel niet toegestaan. Indien er geen tafel meer beschikbaar is, vragen we vriendelijk om het gebouw te verlaten. Hou ook hierbij rekening met de 1,5 meter afstand tot elkaar, ook op het parkeerterrein.

Ik heb luxeplaatsen aangekocht, inclusief een brochure en een drankje? Krijgen we dit nog steeds?

JA. In onze parking zal er een afgebakende zone worden voorzien voor bezoekers met een luxeplaats. Uw brochure kan u afhalen aan de merchandising shop of aan ons infopunt.

Ik heb nog een betaalkaart om drank/ eten of merchandising aan te kopen. Kan ik deze gebruiken?

JA.

Ik heb een betaalkaartje van de foyer, maar dit is vervallen. Is dit, omwille van coronavirus, nog steeds geldig?

JA. Alle betaalkaarten blijven geldig tot 31/12/2022.

Kunnen we op een veilige manier het theater na de voorstelling verlaten?

JA. Na afloop van de voorstelling verzoeken wij u de tribunes te verlaten met uw eventuele jas en eigendommen. Hou hierbij rekening met voldoende afstand tot elkaar en wees hoffelijk naar elkaar toe.


Tijdens de voorstelling

Krijgen we de originele voorstelling te zien of een herwerkte versie?

Er zullen op scène enkele voorzorgsmaatregelen gebeuren, zodat ook onze cast in een corona-veilige omgeving kan spelen. Maar aan het artistieke concept en de kwaliteit van de voorstelling werd niet geraakt. Wij garanderen een even spectaculaire voorstelling.

Heb ik een vaste zitplaats in de theaterzaal?

JA. De plaats die op uw ticket staat, is ook de stoel waar u effectief op dient plaats te nemen.

Ik heb moeite om trappen op te lopen. Is er een lift voorzien?

NEEN. Er zijn geen liften beschikbaar. Onze EHBO-verantwoordelijken helpen u graag op een veilige manier om u naar uw plaats te begeleiden.

Kan ik tijdens de voorstelling de zaal verlaten?

JA. Hiervoor dient u de zaalmedewerker aan te spreken en zal u onder begeleiding naar de foyer worden gebracht. Let op het passeren in de rij op de afstand tot andere bezoekers en loop zijwaarts met uw rug naar uw rijgenoten. Mondmasker is steeds verplicht. Nadien weer de zaal betreden zal onder begeleiding van het zaalpersoneel zijn en op het ogenblik dat de veiligheid het toelaat.

Mag ik rechtstaan tijdens het slotapplaus?

JA. Dat is zeker mogelijk. Het is echter niet toegestaan te roepen, fluiten, ed. Nadat de acteurs het toneel hebben verlaten dient u weer plaats te nemen en de aanwijzingen van de theatermedewerkers op te volgen. Het is niet mogelijk om de zaal te verlaten tijdens het slotapplaus.

Naast wie mag ik zitten in de zaal?

Personen die gezamenlijk een huishouden voeren of een sociale eenheid vormen, zoals een gezin, partners, huisgenoten of mensen uit uw bubbel kunnen naast elkaar zitten in de zaal. Tussen elke reservatie zal een stoel worden vrijgelaten.


Voorstelling

Duur?

De voorstelling duurt ongeveer 2 uur.

Pauze?

Er wordt geen pauze voorzien.

Leeftijd?

Wij verwelkomen graag kinderen vanaf 12 jaar. Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de voorstelling minder geschikt.

Dieren in de voorstelling?

Tijdens de voorstelling zullen er paarden en honden op de scène staan. Mensen die voor deze dieren een allergie zouden kunnen hebben, vragen wij om de gepaste voorzorgsmaatregelen te nemen.

Locatie?

Parking A

Studio 100 Pop-Up Theater
Rijksweg 89
2870 Puurs

Parking B

Studio 100 Pop-Up Theater
Schoonmansveld 18
2870 Puurs

Parking?

Je kan op voorhand je parking ticket met korting reserveren. Selecteer hier de datum van je bezoek en reserveer alvast je parking ticket.

Deze tickets zijn tot 24 uur op voorhand online te reserveren. Op de dag van de voorstelling kan je ter plaatse een parking ticket kopen tegen het standaardtarief

De inrijhoogte van parking B is 4 meter. Er zijn zowel op parking A als B parkeerplaatsen voor mindervaliden voorzien (mits bewijs). Indien je van deze plaatsen gebruik wilt maken, kan je de standaard parking tickets aankopen.

Openbaar Vervoer

Wil jij met het openbaar vervoer naar Daens, de Musical komen?

Het Studio 100 Pop-Up Theater is dan het beste bereikbaar met de bus. De dichtstbijzijnde halte ‘Pullaar’ is op wandelafstand van het theater (1 km).

Vind de beste route op www.delijn.be. Controleer zeker of je ook terug geraakt met de bus, de dienstregeling is namelijk beperkt.

Toiletten?

Er kan gratis gebruik gemaakt worden van de toiletten in het theater.


Tickets

Tickets zelf kiezen?

Het systeem is zo ingesteld dat het automatisch de best beschikbare plaatsen kiest. Het is echter ook mogelijk om zelf plaatsen op het zaalplan te kiezen. Let wel, er mogen geen lege stoelen tussen gelaten worden. Daarnaast raden wij aan om geen tickets over blokken heen te bestellen.

Tickets inruilen?

Tickets worden niet gewisseld, ingeruild of terugbetaald.

Betaalmiddelen?

Voor de betaling van uw bestelling, biedt Studio 100 u volgende betaalmiddelen aan:

  • Bancontact: gratis

In het Studio 100 Pop-Up Theater zelf gebruiken we een cashless systeem.

Factuur?

Het is mogelijk om bij je bestelling een factuur aan te vragen. Dit kan heel eenvoudig door dit aan te vinken tijdens jouw bestelling. We vragen vervolgens om 2 extra velden in te vullen. De factuur wordt opgestuurd nadat je bestelling definitief is.

Mindervalide?

Op elke voorstelling wordt een beperkt aantal rolstoelplaatsen voorzien. Per rolstoelplaats is er één begeleidersplaats. Deze zijn te reserveren per mail.

Stuur een mailtje naar info@daens.be. Gelieve op voorhand enkele data en uren voor te stellen wanneer je de voorstelling wilt bijwonen. Op deze manier kunnen wij je sneller verder helpen.

Kan ik telefonisch reserveren?

Op dit moment is het niet mogelijk om tickets telefonisch te reserveren. Wij vragen je om je tickets online te reserveren. 

Tickets niet ontvangen?

Indien je 'Print@home' geselecteerd hebt, worden jouw tickets automatisch opgestuurd na de betaling. Mocht je deze niet onmiddellijk terugvinden in jouw inbox. Controleer dan zeker jouw spam inbox of ongewenste mail. Mocht je deze nadien toch niet vinden kan je steeds contact opnemen via info@daens.be.


Cadeaubon

Voor welke producties kan ik de cadeaubon gebruiken?

  • De Studio 100 Cadeaubon is te gebruiken voor de spektakel-musical 40-45 en Daens, de Musical.

Kan ik deze ook ter plaatse in het Studio 100 Pop-Up Theater inruilen?

  • Het is niet mogelijk om deze cadeaubon ter plaatse in te ruilen. Je kan de cadeaubon online inruilen voor tickets, betaalkaarten en parkingtickets voor beide producties. Daarnaast is het ook mogelijk om deze te gebruiken voor een online reservering voor het restaurant.

Voor welke zaken kan ik deze cadeaubon gebruiken?

  • Je kan de cadeaubon online inruilen voor tickets, betaalkaarten, parkingtickets voor beide producties. Daarnaast is het ook mogelijk om deze te gebruiken voor een online reservering voor het restaurant.

Tot wanneer is mijn cadeaubon geldig?

  • Deze cadeaubon is tot en met 18 maanden na aankoopdatum online in te wisselen. Het is niet noodzakelijk om deze in te wisselen voor een voorstelling binnen deze termijn. Je kan bijvoorbeeld 17 maanden na aankoop tickets reserveren voor een voorstelling die zich 3 maanden later afspeelt.

Moet ik de volledige waarde van de cadeaubon in één keer opgebruiken?

  • Je kan er zelf voor kiezen wanneer en voor wat je de cadeaubon gebruikt. Deze is tot anderhalf jaar na aankoop online in te ruilen. Het is mogelijk om slechts een deel van de waarde te gebruiken en het restbedrag op een later moment te gebruiken.

Wanneer kan ik mijn cadeaubon verwachten?

  • Je kan de cadeaubon direct na betaling afdrukken. Deze worden digitaal per mail afgeleverd.

Is het mogelijk om een cadeauverpakking te bestellen?

  • Momenteel is niet mogelijk om een cadeauverpakking te bestellen. Houd onze website goed in het oog. Van zodra deze weer verkrijgbaar zijn, zal dit hier gecommuniceerd worden.

Kan ik deze cadeaubon als relatiegeschenk of zakelijke doeleinden te gebruiken?

  • Absoluut! Je kan deze cadeaubonnen via de website bestellen. Vergeet zeker niet aan te klikken dat je een factuur bij wenst.


Hoofdtelefoons

De hoofdtelefoons werden met grote zorg uitgezocht en gekozen. Het merk Sennheiser is al jaren gekend om zijn superieure geluidskwaliteit.

Er worden hygiënische beschermingshoesjes voorzien.

De hoofdtelefoons zijn verstelbaar in grootte. Zo kan iedereen op een comfortabele manier genieten van de voorstelling.

Het geluidsniveau is begrensd volgens de wettelijk voorziene norm.

De tribune van het Studio 100 Pop-Up Theater is voorzien van een ringleiding. Deze is beschikbaar op alle zitplaatsen. Een bezoeker met een hoorapparaat of cochleair implantaat kan gebruik maken van de ringleiding door zijn/haar toestel op de T-stand te zetten. De hoofdtelefoon moet niet gebruikt worden.

Bezoekers met een hoorapparaat of cochleair implantaat zonder T-stand dienen de hoofdtelefoon te gebruiken.

Voor doven en slechthorenden werken we aan de organisatie van een voorstelling die we extra toegankelijk zullen maken. We bekijken de mogelijkheden om dit zo goed mogelijk te organiseren. Van zodra we hieromtrent meer info hebben, kan u deze op onze website en op onze facebook pagina terugvinden.